06 10 18 17 53 |

Garantie & Klachten

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren.

Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport, of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.

Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. In vrijwel alle gevallen zullen we er samen wel uitkomen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Winkelwagen

0

Geen producten in je winkelwagentje.

×

Welkom!

Vragen of opmerkingen? Ik help je graag!
Je kunt ook een berichtje sturen naar
06 10 18 17 53 of mailen naar .
Klik op mijn naam om een chat te starten:

×