Bedenktijd & Producten uitproberen

Bij ons krijg je 30 dagen de tijd (in plaats van de wettelijke 14) om te beslissen of je tevreden bent met je bestelling. En je mag de producten die je voor het eerst bij ons koopt gewoon uitproberen voor je beslist of je ze wilt houden.

Geen gedoe met verzegelingen die je niet zou mogen verbreken – wij willen je graag laten ontdekken hoe goed en fijn de door ons geselecteerde producten zijn, en dat gaat het makkelijkste als we ze je gewoon laten proberen 🙂

Ga dus zeker een keertje sporten met je nieuwe deodorant, en was je haar met je nieuwe shampoo bar om te kijken of hij bevalt! Ben je niet tevreden met een product? Dan mag je het binnen die 30 dagen terug sturen, in de aangebroken verpakking, en krijg je gewoon je geld terug.

Hierbij geldt natuurlijk wel dat misbruik niet beloond wordt; een half lege tube of half opgebruikte zeep betalen we niet terug – dat is niet ‘kijken of het bevalt’. Wat bedoelen we dan wel? Gewoon, twee of drie keer normaal gebruiken, waarbij je zorgvuldig omgaat met het product en de verpakking. 

Ik wil een product ruilen

Dat kan!  Stuur svp een mailtje naar retouren@groenactief.nl met daarin het bestelnummer, jouw naam & adresgegevens, en welk product je ontvangen hebt en voor welk product je het graag wilt ruilen. Dan zorgen wij ervoor dat het in orde komt!

Let wel op: wij betalen de extra verzendkosten om het nieuwe product naar je toe te sturen; de kosten om het ontvangen product terug te sturen komen voor je eigen rekening.

Heb je het verkeerde product ontvangen? Yikes, sorry! Helaas maken ook wij wel eens een fout, maar natuurlijk maken we dat zo snel mogelijk weer in orde en betaal je daar geen cent extra voor.

Herroepingsrecht gebruiken

Wil je gebruik maken van je herroepingsrecht, dan kun je ons binnen 31 dagen na ontvangst van je pakje laten weten dat je de bestelling (of een deel ervan) terug wilt sturen. We betalen je dan de producten terug, plus de eventuele verzendkosten. Let wel op: de kosten voor het terug sturen van de producten komen wél voor je eigen rekening!

Zo kun je (een deel van) je bestelling annuleren en retourneren:

  1. Bezoek ons Retour Portaal en zoek je pakket op door de track & trace gegevens in te vullen
  2. Optioneel: geef een reden op voor je retour (niet verplicht, maar het kan ons wel erg helpen dus fijn als je het in wilt vullen!)
  3. Kies een inleverpunt en betaal het verzendlabel (met iDeal)
  4. Download het verzendlabel en breng het pakje – binnen 14 dagen na het aanmelden! – naar je gekozen inleverpunt
  5. Wij storten het verschuldigde bedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst van de zending weer terug op je bankrekening

Als je liever niet via ons Retour Portaal werkt dan kun je je retour ook melden via retouren@groenactief.nl en de zending, na ontvangst van de bevestiging met daarin de benodigde informatie, aan ons opsturen. Doe dit echter pas ná ontvangst van de bevestiging en altijd met track & trace optie!

Tot slot: de ouderwetse  methode
Wij zijn wettelijk verplicht om een ‘modelformulier herroeping’ aan te bieden, dus bij deze kun je die via een klik hier downloaden.
Dit formulier kun je (volledig!) invullen en mét een postzegel op de enveloppe opsturen naar: GroenActief, Postbus 72, 4650AB Steenbergen. Wacht vervolgens even op onze bevestiging met daarin de benodigde informatie.

Help, ik heb een fout verzendadres doorgegeven!

Oh jee, dat is vervelend, maar niet meteen een ramp. Laat het ons wel met spoed weten via WhatsApp (06 10 18 17 53) of de chat, of mail ons even.
Als je pakje nog niet verzonden is dan passen we het meteen aan zodat je pakje alsnog naar het goede adres wordt verzonden.
Is je pakje al onderweg, dan kijken we samen even hoe we dat het beste op kunnen lossen.

Winkelwagen

0
Bestel voor nog  39.00 voor gratis verzending.
0%
image/svg+xml

Je mandje is nog leeg.

Verder winkelen